Heipsan taas!

Saan ehkä bogun kolmella sadalla!! Jos se siis on sopivan kokoinen... Nyt vain toivotaan sormet ristissä ja jäniksenkäpälät kännykkäkoruina ja avaimenperinä että se sopii! Sunnuntaina on tuomiopäivä jolloin pääsen sovittamaan!

Harjoiteltiin eilen harkoissa men kirikaeshia (Oikeinkirjoitus?? Korjaa jos kirjoitin väärin, thx). Ja aluksi tietenkin harjoittelimme ilman suojia. Ja onnistuin lyömään erästäkin Ollia päähän. Se oli jokseenkin pelottava tilanne, Olli kun on minua paljon vanhempi, vahvempi ja hänellä on korkeampi vyöarvo kuin minulla, joka en omaa moista laisinkaan (olen siis alkio, kuten Kari sanoo). Ja hiukan myöhemmin sain itse shinaista silmäkulmaan/ohimoon/johonkin siihen väliin. By Olli, of course. Mutta molemmat olivat vahinkoja! Enhän minä nyt ketään löisi ilman suojia! Paitsi ehkä jos kyseinen tyyppi olisi äärimmäisen ärsyttävä (Olli ei ole). Mutta silloinkin varmaan vain tökkäisin kylkeen. Tahallaan Vahingossa tietenkin! Ööh... Joo... Tiedän mitä eräskin henkilö ajattelee jos sattuu lukemaan tuon edellisen 'vahingossa'-jutun. Käyttäkäämme hänestä salanimeä Niki. Niki varmaan tunnistaakin itsensä. Jos ei, niin ei sitten. KolKolKolKolKol... Juu...

Minua olen kyllä ja vähän aikaa mietityttänyt, että miten kauan Katsura Hoshino-sensei suunnittelee olevansa kipeänä/mistä ikinä johtuukaan tuo ah, niin ihanan pitäaikainen hiatus. Alkaa jo hiukkasen huolestuttaa. Kyllä D.Gray-Man varmaan (kohta) alkaa taas jatkumaan. Toivokaamme näin. Netissä kiertää villi huhu, että seuraavaksi hän alkaisi valottamaan Kandan menneisyyttä. Tätähä me olemme (ainakin minä olen) toivoneet!! Nyt innolla odottamaan!

Tässäpä muuten erittäin hauska ja hyväntuulinen manga: http://www.onemanga.com/Sketchbook/ Kannattaa lukea! Suosittelen erityisellä lämmöllä Azumanga Daiohin ystäville. :)

Ooh, ja tätäkin tahtoisin suositella! (ihmisille joilla on ylimääräistä rahaa. Minulla ei tällä hetkellä ole) http://www.visusky.com/index.php Erittäin hyvä ja luotettava nettikauppa! Ihania vaatteita, paaljon levyjä ja jopa hiukan japanin kielestä kiinnostuneille suunnattuja kirjoja! Ei kyllä miehille paljoa mitään... Mutta tytöt katsomaan! Ja nyt on siellä KEVÄT ALE osassa tuotteita! Minä olen ostanut sieltä nämä:

1235744066_1697_0.jpg 1235744059_1536_0.jpg

Ja tämän tahtoisin, mutta kun minulla ei tuota ylimääräistä rahaa juuri ole:

1235744074_1824_0.jpg (Hyvin huono kuva, sry...)

Noh, alankin tässä hiukan lopettelemaan, kun pohdiskelun aiheet alkaa loppua kesken.

With LOVE

~Kai