No, mitäs tässä...

Koulu tosiaan alko jo ajat sitte. Ensimmäinen jakso takana ja toista sitten suorittamassa. Yhteisiä opintoja AKA matikka, äikkä ja nää muut tämmöset. Ihan jees meininkiä, ok luokka ja kavereitakin oon jo saanu. Milloinkohan mulla ois viimeks ollu koulussa kavereitakin...? Varmaan joskus kuutosella.

Treeneissä en oo kyllä käyny elokuun jälkeen. Kun oon tämmönen laiska paska. Juulia varmaan hakkaa mut jos tänä sunnuntaina meen. Mua vaan vähänniinku pelottaa mennä, ko ihmiset tietää et mulla on se bogu ja ihmettelee et miks mä en käytä sitä. MUA PELOTTAA IHAN VITUSTI, SAATANA. Se kiilto niiden silmissä ku viimeks korkattiin bogu... Jotain niin pelottavaa... *kylmiä väreitä*

Niin, ja sitten asiasta hattivattiin. Hetalian uusin jakso, elikkä jakso numero 39. MISSÄ PIILESKELET RUOTSI?????!! Sakkeli, kun ei vieläkkään ilmesty. Ihan ku ne välttelis Ruotsia. Hirveesti siitä puhutaan, kyllä, joo-o, mutta kun ei vaan voi millään saada sitä ihan jopa puherooliin!! Gräyh.

Mutta, ei sit varmaan muuta...

With LOVE

~Kai